Sider

....

tirsdag 3. desember 2013

All I want for Christmas.....

Når man stort sett har alt man kan ønske seg, er det vanskelig å komme på gode juleønsker. Nips og dill gjør meg sprø, så jeg er definitivt ikke verdens enkleste å kjøpe til. Men noen ting ønsker jeg meg:

Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde dette bildet på et lerret som jeg kan pynte de nymalte veggene i stua med. Bildet er av Hennika og kusinen Mathilde på Mathilde sin dåpsdag. Mine to fine favorittjenter.

Jeg ønsker meg også X antall nye sett med sengetøy til dobbeldyne, da vi kun har to sett som begge er ihjelslitt..

Og så har jeg hvert år siden jeg var 3 år bedt Julenissen om en katt, så den må være med! Jeg ønsker meg en katt.

Kenwood kjøkkenmaskin, symaskin, vaske hus-maskin og sånt.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar