Sider

....

søndag 15. april 2012

Med sukker på

Jeg blir gal av å være hjemme alene, begynner jo nesten å bli flink, jo! I går mala jeg kjelleren, las meg opp på musikkhistorie fra 1900 til 1945 (eksamen om en måned, panikk!!), og spiste fisk til middag. Pluss at jeg vaska ned kjøkkenet, og rydda i bilen. Hvis livet mitt var som en konfekt, ville den vært søt sjokolade fylt med arbeid. Uten kaffismak, vel å merke.

Jeg vet at flere har spurt om "magebilde," men er ikke det litt vulgært..? Æsj, jeg vet ikke jeg altså.. Her er det nå i alle fall, så får vi se hvor lenge det får ligge.. 6 uker til termin. (Sorry for telefonen forresten, men det var innmari vanskelig å få til et bilde uten at den kom med.. Da måtte jeg i tilfelle ha tatt ovenfra og ned, og det hadde i alle fall blitt merkelig..!)

Veeeldig spent nå, gleder meg veldig til å hilse på den lille! Driver og lurer på hvordan hun kommer til å se ut..

Jeg var forresten på besøk hos Ashley og fikk hilse på Evan på fredag, og innså da at jeg ikke engang vet hvordan man skal holde en baby, og langt mindre skjønne hva de vil når de gråter... Jeg håper VIRKELIG at det er sånt som kommer naturlig...


6 kommentarer:

  1. Nydelig liten mage <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Fin mage <3

    -Silje

    SvarSlett
  3. So flotte blogg Fine Therese :) <3

    Klem frå Ann Iren :)

    SvarSlett
  4. Fine magen!! Gleda meg til å sjå ho :D

    -Risk

    SvarSlett
  5. Eg og gleder meg, VELDIG!! :)) Vi får nok en snill liten trollunge ;)

    SvarSlett