Sider

....

søndag 25. mars 2012

Morgenfugl?

Melding til dem som ikke hadde fått med seg at man skulle stille klokken idag:
- I dag skal du stille klokken
- Still klokken, I DAG
- Har du husket å stille klokken?

Jeg hadde ikke husket å stille klokken.
Men heldigvis var mobilen min smartere enn meg (det er jo tross alt en sånn moderne "smarttelefon" jeg har, da!) så den hadde stilt seg selv.

Men når vi våknet i dag tidlig, var klokken 14:52, og vi innså at vi var verdens mest ubrukelige mennesker. Vi hadde jo gått glipp av nesten en hel solskinnsdag!! Så nå har jeg gått tur i skogen, vært på bensinstasjonen og kjøpt is, laget skikkelig søndagsfrokost (lunsj/middag?) med eggerøre og spekeskinke til mannen, og nå venter jeg på at brøddeigen skal heve. Og vips, så var samvittigheten noen få hakk bedre!

2 kommentarer:

  1. Så var det mannen ej hørte om,som hadde stilt klokka si. Feil vei....
    -og kom på jobben TO timer for tidlig mandag morgen.... :P

    SvarSlett
  2. Huff da, den er lei! Haha, var heldig eg som bare sov noen timer ekstra da :))

    SvarSlett