Sider

....

torsdag 1. mars 2012

Green grass of home

Jeg reiste til Volda på mandag, og er ganske klar over at det sikkert er siste gangen på en god stund. Fra og med neste måned har jeg ikke lov til å fly, og aldri i livet om jeg tar bussen fra Bergen til Volda igjen! Sist jeg gjorde det, for tre å siden, hadde jeg sånn krampe i rompa da jeg omsider kom frem at jeg trodde jeg skulle dø (nesten). Og så regnet det under hele turen, og for å gjøre tingene enda bedre, lakk det vann i hodet mitt, varmeapparatet funket ikke, og en gal dame satt fremst i bussen og spilte gitar og sang for full hals alle de åtte timene reisen varte. Man må bare elske offentlig transport...
Sammen med verdens søteste lillesøster!

Så altså, siste gangen i Volda på en god stund, med mindre bergenseren min bestemmer seg for at han vil se hvor jeg kommer fra. Jeg holder ikke pusten, for å si det sånn...

På tirsdag lette min frisørmor frem saks og hårfarge, og hodet mitt fikk en sårt etterlengtet makeover. På en-to-tre var blond ettervekst og slitte tupper historie, herlig!

Ellers har jeg vært på øyvandring med far, baket rundstykker med Tonje, og i dag blir det en liten tur til Ålesund på shopping sammen med lillesøs. 

I morgen bærer det tilbake til Bergen. Spent på å se igjen kjæresten, noen uker siden sist, så krysser fingrene for at han kanskje har savnet meg litt :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar