Sider

....

søndag 15. april 2012

Store ting

Kan jo skrive et lite oppdateringsinnlegg, sånn at mine 3-5 lesere vet hvilke store ting som har skjedd i livet mitt i det siste...

 Jeg har hatt besøk av verdens søteste lillesøster! Vi sees så sjelden at det er julaften, bursdag og syttendemai på en gang når vi en hende gang treffes.
Vi har fått igjen på skatten.....

Hehe, neida, det har vi ikke, snarere tvert imot. Men man kan nå jammen ta seg råd til å bygge tårn av kronestykker en gang imellom likevel..
 Jeg har stått opp tidlig nok til å se solen komme opp og jage bort morgendisen.
 Jeg har fylt huset med blomster. Og så døde de, så vi hadde en trist begravelse ved bossbøtta. RIP.
 Det har vært påske, og vi har vært ute i båt med foreldrene til Audun. Jeg ELSKER å være i båt, og har virkelig savnet det!
 Like før påske ble Audun syk, og nektet dermed å sove inne. Han flyttet ut på verandaen med en miniatyrflaske jäger og en sovepose, og ville kun kontaktes via walkie-talkie. Mannfolk...
 Så han lå der ute og syns synd i seg selv, mens jeg satt inne og kosa meg med snop og TV. Livet <3








Og så baka jeg en pacman-kake, i håp om at kakelukta skulle lokke Lars Monsen Jr. inn i varmen igjen. Det funka ikke, og jeg endte opp med å spise hele selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar