Sider

....

søndag 19. september 2010

Gahgahgah


Sitter her klokka sju om morran, hyperaktiv og ute av stand til å legge meg. Egentlig er vel problemet at det er dødskjipt å legge seg aleine, siden eg tydeligvis har blitt litt bortskjemt på selskap i det siste. Like før eg hiver på Bjørn Eidsvåg og ser en romantisk komedie.

.....kødda.. Er ikkje SÅ ille helt ennå :)

Har dødslyst til å reise et sted, evt bare gjøre noe gøy! Er lei av skole og sånt tull, så en virkelighetsflukt hadde gjort seg!

Nå har forresten de syke polakkene i etasjen over skifta fra heftig "dunk-dunk"-bassmusikk til ORGEL! Seriøst. Sover de folkene aldri?? Og så er de DIGRE alle sammen, så når de går over gulvet over meg føler jeg en presserende trang til å løpe rundt og hyle "GODZILLAAAAA!!!"
...men jeg gjør det ikke altså, ville vel vært vel overdramatisk... eller hur?

-----

En liten spotifyliste for den musikkhungrige kan man jo også hive med..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar