Sider

....

tirsdag 7. september 2010

:)

Og så var det plutselig høst igjen.
Alt er utrolig bra i Bergen for tiden; strålende vær, ting som skjer overalt og bare tre dager igjen til jeg fyller 22! For, JA, selv om jeg begynner å bli "voksen" gleder jeg meg like mye til bursdagen min nå som jeg gjorde da jeg var 7! Er det noe galt i det da? Det er vel bare ønskene som har forandret seg litt; i stedet for modellbilbane og hest ønsker jeg meg konsertbilletter og selskap av gode venner på dagen. Med andre ord LITT billigere i drift enn da jeg var 7 ;)

Hvert eneste år greier jeg å bli syk like før dagen min, og i år er absolutt ikke noe unntak. Ok, så er jeg ikke sånn kjempesyk da, men akkurat så forkjøla at det er irriterende. Så her går hostesaft og varme supper ned på høykant! Kan ikke bakteriene skjønne at det passer ganske dårlig for meg å bli syk nå, når det er så mye som skjer?? På onsdag er det konsert med Testpilot på Kvarteret, på fredag skal jeg og Ingvild feire at vi fyller år, og på lørdag spiller Misfits i Bergen! Gleder meg som en unge, det ligger an til en super uke!

1 kommentar:

  1. kjøp treningskort så kan du trene styrke med meg!! UH;)

    -Silje

    SvarSlett