Sider

....

mandag 13. september 2010

BURSDAAAAAG!!!


I helga hadde eg og Ingvild bursdagsfest!

I den anledning fyllte vi opp leiligheten min med kjente og kjære, fjerne og nære,
og kosa oss glugg ihjel med kake, øl og god musikk :)

Til bursdagen min fikk eg både telefon, kamera, DVD-spiller, billett til verdens einaste black metal-musikal, og BLOMSTER!

Til blomstene fulgte det med et mannfolk, så tok likesågodt han også.
Har man bursdag så har man bursdag!

Og har man bursdag, får man rosa drinker i baren. Det har i allefall eg lært :)

Og vips så var eg både høgt....

...og lavt

Og som et ekte bursdagsbarn hadde eg ølbriller på!

Og så stakk vi på nach i en potetkjeller.
(de sa i allefall at det var det, men eg såg i allefall INGEN poteter!)

Og potetkjeller-fyren syns visst at eg snakka for masse...

..for han putta meg i allefall inni en steikeovn! :O

Og blomstermannen min putta han oppi ei bøtte... :/

- men eg brukte bursdagsbarn-krefter og kjempa meg ut av ovnen!


Vi var dødsglade for å slippe fri!
sååååå.... for å feire stakk vi på..



MISFITS-KONSERT dagen etterpå!! :D

(den var dødsdårlig! haha!)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar