Sider

....

tirsdag 16. februar 2010

Hey!

Har mista telefonen min. Dødskjipt. Var totalt isolert fra omverda, heilt til eg fekk låne Marcus sin gamle. Med lebara-kontantkort. Jædda, jai vara innvandrar. Men flotte greier.

No er vi midt i danseveke! Sjukt gøy. Null undervisning og max dancedance i ei heil veke, goodtimes. Har dansa i sju timer i strekk idag, im dancing my ass off!

Skulle ønske eg var heftig med kamera og tok ein drøss med kule bilder som eg kunne legge ut på bloggen, men det er eg altså ikkje. Derfor kjedelig blogg.

Men hey, har jo et bilde. For i går fikk eg pakke i posten av min kjære mor, med diverse greier oppi, inkludert en fake pannelugg. Fordi eg lurer på å klippe pannelugg, og da fikk eg i allefall sjå korleis det ser ut :) Whatcha think? ;)
(veit forresten at det er litt vanskelig å kommentere på bloggen, fordi eg har null dataskillz og null peiling på kossen eg endrar innstillingane)





Syns egentlig det var litt kool.

Haha, og så vil eg legge ut ein link. Mange har nok sikkert sett det før, men her det i allefall: Nick Pitera, mannen med den CRAAAYY stemma!! :S

Shit, vart litt stor da, men jeje. Gotta watch it! Haha SJUUUKT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar