Sider

....

søndag 21. februar 2010

HELG!

Då var danseveka vel avslutta, har hatt det heilt fantastisk! Laga eit 15 minutt langt danseopplegg som vi synte fram for medstudentar og intet mindre enn 50 1. klassinger! Klassen var - ganske random - delt inn i fem grupper, og alle gruppene fekk ein "impuls" - ein inspirasjon, handfast eller abstrakt - som skulle gi inspirasjon og idèar til danseopplegget. Mi gruppe fekk ein heil haug med fargerike silkestoff, og ut frå det laga vi eit opplegg basert på eit kunsteventyr om ein draum. Vi mixa saman totalt ulike songar, som til dømes "Dovregubbens hall" og "Morgenstemning" av Edvard Grieg, "Billie JEan" av Michael Jackson og "Minor Swing" av Django Reinhardt, og resultatet vart, om så ikkje ikkje i proffligaen, i allefall fantastisk gøy! Men å danse i snitt 10 timer per dag i ei veke tek litt på, så det var utruleg deilig å få helg no!





Masker som vi brukte under dansen!














Denne helga har eg hatt besøk av familien. På laurdag var heile gjengen på shoppingtur i byen og på Ikea, sjølv om det etter kvart var Stine og mamma som shoppa, medan eg og pappa satt oss ned på kafè og slappa av. Syns egentlig at det er vel så kosleg, og så var eg ikkje heilt i form.

Seinare på kvelden, etter ei laaaaang tid med streving for å finne sentrumsnær parkering, gjekk heile familien på kinarestaurant og åt middag. Ein kan vel kanskje seie at vi på ein måte har ein "stamstad," vi går i allefall til China Palace kvar gong familien er i byen. Med greie priser, fine lokaler og veggismat på menyen er det ein veldig grei stad :)

Etter middag gjekk vi på Avatar i 3D. Veldig gøy, har aldri sett en 3D-film før! Artig oppleving :)

No er eg faktisk skikkelig nedsylta, og skal i praksis i morgon! Eg BØR bli frisk, BASTA.





Øredobber som eg fekk med Stine! Kjempefine, og matcher favorittsmykket mitt :)










Fargerike bokser frå Ikea, til å putte stuff i. Billige, og eitt steg på vegen i Operasjon Therese Ordensmenneske (Which, quite frankly, isn't going very well so far...)












Søte lissjesøs overraska meg med ein hjerteforma kortholder fra Indiska. Kan sette bilder, kort og sånn på? Søt :)














Hiver med eit bilete av verdens søtaste lissjesøster, som eg FAKTISK fekk lov å ta bilete av, for ein gongs skuld! :)

1 kommentar: