Sider

....

lørdag 26. oktober 2013

Go'kvæll

Da var jeg balsamert og klar for sengen. 
"Balsamering" er det Audun kaller kveldsritualet mitt, som involverer 20 liter lotion og kremer i kampen mot rynker og andre lumske aldringstegn. Om jeg holder frem slik kommer jeg til å bli en råsexy 80-åring. 

I anledning alder har fredagskvelden blitt tilbrakt med rompa godt plantet i gyngestolen, med gullrekka på TV og et lite vinglass i hånden (jeg har ikke gått så langt at jeg har begynt på brandy, men nesten). Fyll og fanteri får ungdommen ta seg av. Jeg ser The Voice, og griner en skvett hver gang noen går videre, før jeg går til sengs og gleder meg til å stå opp klokken 07:00 lørdags morgen. Men da kan heldigvis jeg og Hennika lage vafler og se på tegnefilmer sammen, så det er egentlig nesten bedre enn å sove! (Har jeg fortalt meg selv). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar