Sider

....

mandag 6. mai 2013

What's up?

Tittelen på innlegget er også tittelen på den første sangen jeg hadde på kassett; "4 non blondes." En liten, forhistorisk musikanretning som min far kjøpte på narvesen back in the days, en kveld vi hadde vært og badet i den lokale svømmehallen. Og en digressjon, forresten.

Denne helgen var jeg på surprise "babyshower" for min svigerinne, Marita. Jeg gruet meg mer enn litt til å tilbringe en hel kveld sammen med et dusin mennesker jeg aldri har møtt før, men det viste seg å bli en utrolig fin kveld, og Marita ble tatt fullstendig på senga. Jeg kom til og med godt overens med venninnene hennes, på tross av at jeg er delvis sosialt tilbakestående. Det er ikke kødd engang, jeg kan virkelig ikke ta ansvar for alt det som kommer ut av kjeften min når jeg treffer folk jeg ikke kjenner..

Jeg sov forresten nesten bort hele søndagen, til Audun sin store ergelse.

Så, suddenly monday. Og her sitter jeg, og venter på mannen som er på kraftig overtid, og med middagen i ovnen. Husmor vettu. Men life ain't too shabby, her jeg sitter med Hugh Laurie på høytaleren, den andre Fifty Shades-boka i fanget og en liiiten slump Frydenlund i et vinglass (fint skal det værra).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar