Sider

....

søndag 19. mai 2013

I came, I saw, I concuered

Dette har vært en helt utrolig bra dagen-etter-syttendemai! Hennika lot meg sove helt til 07:30, og ute var det så varmt som det ikke har vært på et år. Iført våre respektive sommerkjoler hengav vi oss til lek i solen, med trehjulsykkel, sklie og huske på terrassen.

Senere drog jeg, Hennika og Audun på shopping på Lagunen med mor og far, og Hennika fikk flere kjoler og masse is. Da vi kom hjem tappet vi vann i plaskebassenget, og mini fikk bade mens vi eldre koset oss med kyllingsalat i solen; den eneste maten man kan få i seg når det er varmt.

I kveld tok Audun med seg mini til Tysnes, og jeg dro til byen med mor og far. Vi spiste middag på Café Spesial, og etterpå drog vi på tivoli! Der vant jeg en superHomer Simpson, og kjørte karusell. Homer fikk ikke bli med og kjøre karusell, jeg hadde mer enn nok med å holde miniskjørtet på plass.. Mamma var "bamsevakt" mot at hun fikk en is etterpå, så vi to gikk langs bryggen og gomlet softis, mens pappa løp rundt og stakk Homer oppi ansiktet til forbipasserende og sa "moahaæææaa!!!" Alt i alt en bra kveld.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar