Sider

....

mandag 15. april 2013

"Litt lettere," du liksom!

Dette er et oppfølgingsinnlegg til "litt lettere." Planen var god, men oppfølgingen ikke likeså. Joda, jeg er fremdeles en trofast tilhenger av salat og store mengder aspartam (jada, VET at det er skadelig), men når det blir salat med dobbel 0% yoghurt-dressing som tilbehør til en halv Dolly-pizza, er det egentlig bare snakk om selvbedrag. Og is og cookies til dessert gjør jo ikke saken stort bedre! Men what the hell, man skal jo kose seg! Og det er ikke sånn at jeg hadde planer om å gå ned eller noe, men kroppen har tross alt godt av at man lever litt sunt innimellom...

Men jeg har kommet til konklusjonen at jeg er en ekte livsnyter! Jeg gjør det jeg skal og må, men det er bare for å få maksimalt utbytte av kosetiden. Alt annet ser jeg egentlig på som bortkastet tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar