Sider

....

onsdag 27. juni 2012

Sommer Ink.

Har bestilt meg time hos Let's Buzz i august, for å få denne tegna nederst på ryggen min. Tegningen er bare et utgangspunkt, vil gjerne at den skal se litt røffere ut, gjerne litt slitt i vingene. Blomstene er heller ikke nødvendigvis slik de skal være, men jeg vil i alle fall ha noen store blomster der, enten det er liljer eller kanskje orkideer. Litt usikker, tenkte å høre med hun som skal tatovere meg hva hun syns ser best ut. Gleder meg til å få litt mer kunst på kroppen, selv om Audun ikke er så altfor begeistret. Kongen av dobbeltmoral syns nemlig ikke at jeg skal ha blekk på meg i det hele tatt! Og vips så var trassungen i meg i gang...... Hehe :)


Må forresten dele et bilde av den flotte liljen mamma gav meg da hun var på besøk! Gjett om den trives i solveggen på terrassen her.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar