Sider

....

onsdag 20. juni 2012

Oss to

Audun har reist til Stord på jobb, og jeg og Hennika er alene hjemme i noen dager. Jeg har aldri hatt henne alene så lenge før så var litt spent, men går nok fint.. Alt vel så langt, i alle fall!

I dag har vi bare laffa rundt i heimen, og gått en liten tur. Håpte på å kanskje få en slags døgnrytme på henne etter hvert, men innser at slaget er tapt når hun får meg til å stå opp klokka 6 etter en lang våkenatt. Nå er klokken halv åtte på kvelden, og jeg er allerede klar for senga merker jeg! Zzzzznork... At hun ikke sliter seg selv ut fatter jeg ikke.

Til helgen er det duket for Bergenfest, en bergensk musikkfestival uten like. Jeg kan selvsagt ikke slenge meg på konsertbølgen, men håper på å kanskje få suget til meg litt av atmosfæren i byen likevel. Krysser fingrene for sol og deilige temperaturer, og en snill liten baby som lar mammaen få slappe av litt :)

3 kommentarer:

  1. Gojenter <3

    Ønska dokke ei goe sommar og nyte den max :)
    Klemmer Ann Iren

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! God sommer til deg og:)

    SvarSlett
  3. Savner dåkke <3

    SvarSlett