Sider

....

onsdag 27. juni 2012

Hjemme alene del 2

Denne uken kan jeg og Hennika skryte på oss et rimlig høyt aktivitetsnivå! Så langt i alle fall, selv om vi bare har kommet til onsdag... Men vi er hjemme alene (Audun har jo dratt tilbake til Stord), så noe må man jo gjøre for å fylle dagene!

Mandag gikk vi til butikken for å handle bleier og andre "sånt som man trenger"-ting. Til butikken er det 5 km hver vei, så Hennika fikk goood tid til å sove begge veier, og jeg tok litt bilder på veien og kosa meg med musikk og sol :)

Fant død hoggorm på veien. Æsj!



Senere på dagen kjørte vi flyttelass for Silje, og gikk tur på Fløyen med Ashley og Evan. Måtte jo nyte solen for det den er verdt! 

I går var Anika - barnebarnet til naboen hjemme i Volda - på tur til Bergen, så vi drog til byen og traff henne, og trasket rundt i byen i mange timer. Utrolig koselig! (Dette er forresten samme jenta som kom løpende inn døra hjemme nå i julen, og heiv til meg en pakke "lovehearts" fordi hun hadde hørt at det skulle hjelpe mot svangerskapskvalme, før hun forsvant ut døren igjen. Fantastisk skjønn jente!)

I dag blir det litt rydding i heimen, sånn at det kanskje ser litt skapelig ut til Audun kommer hjem. Så skal jeg slappe av på terrassen med "Kamille" og en kopp med te! Hennika sover endelig søtt og godt i kurven sin. Hun har nettopp begynt på minifom-dråper, som forhåpentligvis skal ta knekken på magevondt'en som har plaget henne de siste dagene... Stakkars liten hyler som en gal, og jeg har sluttet å spise omtrent alt unntatt poteter og gulrøtter i frykt for å gjøre det verre! Men at hun slapper av nå er jo heldigvis et bra tegn :)  

2 kommentarer:

  1. Heheh, det va en ganske koselig dag! :) Kjekt å møte både dej og sjønne Hennika :)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig å sjå deg igjen :) Blei det kino med dokke? Spent på om den var noe å se :)

    SvarSlett