Sider

....

tirsdag 23. november 2010

Julestemning!

Sidan eg ikkje gidd å mase om julegaver spør eg heller her:

KVA ØNSKER DU DEG TIL JUL?

Svar som kommentar, ellers er du en skitten sur sokk og får ikkje besøk av nissen i år!! Muaha!

ps. Alle ønsker som koster meir enn 100 kroner vil bli elegant ignorert, med mindre du er veldig digg og har gjort deg fortjent til det.

For min del er nok ønskelista ganske kort, sidan eg egentlig ikkje treng nokenting.. Alt eg ønsker meg er superurealistisk: kattunge, å reise til et varmt sted eller billett til en fantastisk konsert.

Har så sinnsjukt julestemning, og det er ...faktisk nøyaktig en måned til Lille Julaften! EN måned til eg er heime i stua til mor og far og pynter juletre! Blir nok litt spesielt å komme heim, siden det faktisk er et halvt år sidan sist..! Så lenge trur eg faktisk ikkje eg har vore vekke heimefrå nokon gong.. Reiser heim 18. desember, så får eg tid til å prøve meg på oppkjøringa før alle tek juleferie. Kven veit, kanskje blir det lappen til jul? Hadde vært niiice!! Ikkje at det speler noen rolle akkurat no, siden eg bor midt på Danmarksplass, uten verken bil eller behovet for sådan, men greit å være ferdig med den uansett.

Foruten oppkjøringa gleder eg meg også til å stå på ski og å være med fine voldafolk! Bare dødskjipt at den beste ikkje er i Volda med meg.. But thats life i guess.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar