Sider

....

tirsdag 30. november 2010

Hundre tusen syklister gikk over en vei...

....neeeida, de syklet jo, såklart!

Men hundre tusen ting å tenke på i allefall..! Sitter og prøver å lese, men ender opp med å surfe rundt på nettet etter julegaver, siden eg ikkje gidder å gå i butikker. Men eg er en relativt urutinert nettshopper så det blir nok en butikkrunde likevel. Eg har faktisk en GENIAL julegaveplan som eg kaaaaanskje gidder å gjennomføre :) Men ønskelister og crap er fremdeles absolutt å foretrekke!

NUH! skal eg lese! Det er ikkje kødd engang. Sitter på skolebiblioteket omgitt av svette medstudenter (her er DØDSVARMT! Diiiigg, lei av å fryse) og.... opparbeider motivasjon...? :) høhø.... Work in progress! Eksamen på MANDAG, så må komme meg litt frempå før OSLOOO! Og det er på torsdag-torsdag, na-na-na:) Gleder meg som en unge som har forspist seg på marsipangris og bamsemums.

ps. Bamsemums er oppskrytt. Lars Monsen har ikkje peiling.
- men så er man jo passe teit om man tar kostholdsråd fra en fyr som syns det er GØY å streve seg gjennom Antarktis i femtitusen minusgrader da....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar