Sider

....

tirsdag 30. november 2010

Fremgang er lik NULL

Herregud jeg er så lei at jeg nesten legger meg ned og griner.... Trodde liksom at jeg hadde vært dødsflink idag og skrevet syyykt mye, og så fikk jeg et innfall av selvinnsikt (BIG MISTAKE!) og innså at jeg bare hadde skrevet en halv A4-side på på fire timer! Sier det bare, internett er en forbannelse. Litt fordi det er så sinnsykt distraherende når man faktisk har ting man burde gjøre, men mest av alt fordi HVEM FOR HELST kan skrive ting der! HAHA!

"I dag skal jeg spise kjøttboller til middag. Men, etter det er det stopp. Jeg skal bli vegitarianer, igjen. Man føler seg så utrolig snill når man er det. Liksom, man kan tenke "på grunn av meg, så lever en gris lykkelig".

EG DØØYR!
Dette er den fremtidige generasjonen, folkens! Veit ikke om jeg skal le eller grine..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar