Sider

....

lørdag 26. desember 2009

dårlig idè!

Eg fann ut at eg ville lage meg ny blogg; ein slik "blogg.no"-blogg. Dette viste seg å vere ein dårlig idè, ettersom
1. Bloggsystemet var tilpassa mennesker med langt høgare IQ enn det eg er i besittelse av
2. Blogg.no-bloggen kunne ALDRI få same sjela som denne :P (haha)

Jess. Men eg la altså inn eit innlegg der, som eg rett og slett KOPIERAR hit, og så legg eg den derre tullebloggen DØD.


Julehandel

I dag har eg og Marcus vore på Moa og fått unnagjort det meste av julegavehandlinga, and it feels good! Eg er sjukt dårlig på å handle julegaver, og eg syns at ting ofte blir lite gjennomtenkt, men juleshopping er gøy uansett!

Det er flott å vere heime i gamle Volda og slappe av litt no, etter lange stressende veker med eksamen og praksis og jobbing og så vidare.

I skrivande stund er det 22. desember, og berre TO dager igjen til jul! Sjukt kor fort tida går! Og så krysser eg fingrane for at snøen held seg sånn at vi får kvit jul :)


- og joda, snøen holdt seg den! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar