Sider

....

onsdag 3. februar 2016

Pakkepost!

I en undersøkelse utført av yougov for Eniro svarer seks av ti at de tar med seg mobiltelefonen på do. Vi har visst blitt livredde for å kjede oss! Jeg er dessverre intet unntak, og kan fort ende opp med å bruke to timer på do for å kunne sitte og surfe i fred og ro. 

I forgårs, like før (to timer før, red.anm.) leggetid, ramlet jeg over en annonse fra Makeup Mekka, med et sminkesett til 399,- Settet het Valentine Surprise, og siden det neppe vanker verken "valentine" eller "surprise" her i gården, besluttet jeg at jeg fikk surprise meg selv. I dag dukket det opp en fin pakke i posten, etter bare to dager! Ikke vet jeg hvem seg skal dolle meg for nå som mannen er i Karibien med kompiser i to uker. Uansett kommer jeg nok til å bli den mest jålete dama på første trinn i morgen, når jeg skal teste ut alle de spennende greiene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar