Sider

....

onsdag 24. juni 2015

Keyless, clueless

I går sluttet skolene, så i dag hadde jeg og Hennika vår aller første feriedag. Jeg feiret dagen ved å gå til tannlegen. Hennika ble med som moralsk støtte, og satt og så på film, uvitende om torturen som moren ble utsatt for. 

Etter tannlegen gikk vi en liten tur innom senteret før vi skulle hjem. Jeg hadde nemlig sett en ryggsekk på h&m som jeg hadde så veldig lyst på. Og siden vi likevel var der handlet vi endel matvarer også. 

Da vi kom tilbake til bilen, tok jeg vesken ut av handlevognen og gikk bort til bilen for å låse opp. Vi har sånn "keyless go," så det holder å ha nøklene i veska og ta i dørhåndtaket for at døren skal åpne seg. Jeg satte veska i forsetet - med nøklene oppi - lukket bildøren, og gikk bort til handlevognen for å ta Hennika utav. Idet jeg snudde ryggen til, hørte jeg billåsen klikke. Så der stod vi, med en handlevogn full av matvarer, og lurte på hva som skjedde. 

Enden på visa var at Audun, etter en laaang stund, kom og hentet oss, og etter en evig og resultatløs leting etter reservenøkkelen måtte vi dra tilbake til senteret og forsøke å få opp bilen med en stålwire. Dette ser MYE enklere ut på TV!!! 

Vi fikk heldigvis opp bilen, men det tok en liten evighet. Akkurat nok tid til å legge bilen ut på finn.no. Forbanna drittbil. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar