Sider

....

mandag 8. desember 2014

Førjuls-julefeiring

Denne julen må min kjære far finne seg i å tilbringe på sjøen, så derfor var Hennika og jeg en liten tur til Volda denne helgen for litt førjulskos. 

Volda er jo som kjent verdens navle, og selv om det er en kjempedigressjon så må jeg bare vise dere FØRSTESIDEOPPSLAGET i lokalavisen da jeg ankom hjembygden min:


Er det rart at jeg syns at Bergen er en skummel by???

Men nok om det. 

Denne helgen har det vært all about the christmas spirit. Juletre, pakkebonanza og julefilmer på TV. Det eneste som manglet var Sølvguttene, og det var nå egentlig like greit. 

Juletre og pakker

Lekker borddekking (mors fortjeneste, og jeg hadde overhode ingenting med det å gjøre! Det ville sett langt mer katastrofalt ut!!)

Pinnekjøtt! Første "julen" jeg spiser pinnekjøtt på årevis. God smak og umulig å tygge, AKKURAT sånn jeg husker det. 

Nå er vi tilbake i Bergen og hverdagen, men det er bare 10 dager til vi hiver oss i bilen og reiser tilbake for EKTE julefeiring. Ikkemeg i mot å feire jul mange ganger, jeg er et skikkelig juletroll! 

2 kommentarer:

  1. Så koselig :)) kunne godt tenka meg å feira jul fleire gonga i året :-p
    Korti reise dåke opp igjen? Helja før jul?
    Maritaaaa :)

    SvarSlett
  2. Vi reise så fort vi kan, Marita! :) No venter vi på at Hennika skal bli frisk og veiane isfrie...

    SvarSlett