Sider

....

lørdag 5. juli 2014

Lørdagskos


Nå er jeg og lykkeliten i Volda, og i dag har vi vært på Flø og lekt på stranden. 




Vi var også innom min kusine og hennes familie i Ulsteinvik, og tok like gjerne også en tur innom kjøpesenteret der. 

I kveld har vi vært på "fjelltur" (type mini) til Karlsethola med mor og søster, og Hennika var ganske fornøyd med lørdagsgodt på toppen. 

Hennika og tante Stine er "to alen av samme stykke."
Jeg roter OFTE og kaller Hennika for "Stine," og det
er ikke uten grunn!

Jeg har sånn en fin mamma!
....som så veldig gjerne ville ha
oppned-bilder her og, inspirert av
turen til Flø tidligere på dagen

Og jeg var ikke vond å be

Og da måtte Stine også prøve

Hennika fikk beina hele fem centimeter opp fra bakken!
Tror vi må øve litt :)

Til slutt måtte hun som drev og utfordret oss også stille opp
for kameraet, om enn nooooe motvillig!

Ha en fin lørdagskveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar