Sider

....

tirsdag 12. mars 2013

Livet i Volda

Når man egentlig skal lese til matteeksamen, er det mye gøyere å skrive blogg og ta bilde av seg selv.

Fremdeles hjemme i Volda, og skal, som sagt, lese til matteeksamen. Men så langt har jeg leita frem bøkene, trålet nettet etter sydenturer i umiddelbar fremtid, snakket i telefon, skrevet meldinger og spist en muffin. Effektiv bruk av tid.

Eugene Hutz - Gogol Bordello
Livet i Volda er faktisk ganske ok. Koselige foreldre, babypass når man trenger det (les: når man ikke gjør det man egentlig skal), maten er god (og gratis!) og det snør ute! Egentlig er jeg litt lei av vinteren etterhvert, men akkurat nå har jeg fryktelig lyst til å ta med Hennika på aketur!

Jeg har forresten, i mitt tidsfordriv, oppdaget at testpilot - etter et langt opphold - skal starte opp igjen, og spiller på Inside i april. HURRA! Samt at Gogol Bordello har konsert på Stord i sommer, gjett om jeg har lyst da! Men foreløpig får jeg nøye meg med min egen Eugene Hutz, i og med at Audun har semialvorlige planer om å anlegge snurrebart. Veldig spent på utfallet, mest sannsynlig (basert på tidligere forsøk) kommer det til å ende med at han ser ut som en halvgammel trailersjåfør, og gjør kort prosess på hele greia.

Sånn til slutt, her er forresten dokumentasjon på at jeg faktisk var på fjellet og stod på ski på søndag. Og overlevde! Og det gav mersmak, så i morgen blir det på'n igjen.





Fra toppen av Eitrefjell, med utsikt mot Vatne og Ørsta




Bilde tatt av lillesøster Stine, av meg som noe vaklende prøver med på
ski for første gang på årevis








Verdens beste lillesøs i stolheis








Utsikt fra Eitrefjell, mot Vatne og Ørsta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar