Sider

....

torsdag 28. februar 2013

Og så kom regnet


Gikk en lang og fin skogstur med Linn i går, ble jo helt våryr av solskinnet! Egentlig skulle vi bare gå en liten tur, men vi gikk oss litt bort.. Jeg klatret rundt som en geit med Hennika snorkende i bæreselen på magen. Og når vi, etter to timer, endelig fant tilbake til sivilisasjonen, var vi plutselig bare like nedi veien! Litt skuffet, trodde vi var kommet til Voss, MINST.


Og så har jeg malt rommet til mini. Her snakker vi turbomaling mens den lille sover! Maler meg selv mer enn noe annet, men hvitmaling går heldigvis i ett med den vinterbleke huden min, så det går bra. Nå er det ikke lenge til hun kan flytte inn!

I går kveld begynte det å regne, og her er det sikre tegnet på at du er sammen med en bergenser:
Meg: "neei, nå regner det!"
Audun: "åh, digg!"
Topper det hele med å sende meg meldig hvor han skriver at det endelig er vår, "det regner!!" Halloo?! Det har vært sol i fem dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar