Sider

....

mandag 25. februar 2013

Evig lørdag

Satt og las litt gjennom de siste innleggene her, og ble helt satt ut av hvor fantastisk kjedelige de er! Men ærlig talt, det er en grunn til at jeg ikke gidder å blogge mer... Det blir jo bare babybilder og Hennika ditt og datt! Og personlig syns jeg jo at datteren min er det mest spennende i verden, men jeg har virkelig full forståelse for at alle andre ikke nødvendigvis syns det.. Men jeg skal si fra om hun begynner å trylle eller hoppe salto eller noe!

Men kjære gud og fader, så lei jeg er av å ikke ha jobb.. Jeg skal aldri klage over for mye å gjøre igjen!! Nå har jeg vært våken i fem timer, og så langt i dag har jeg ryddet kjøkkenskuffene liksom.

Så jeg registrerte meg på i Top Temp bemanningsbyrå da, i håp om å slippe unna den avsindig kjedelige prosessen det er å søke jobb selv. Jeg fikk en haug med tilbud om vikarjobber, men jeg vil jo helst ha en fast jobb. En uke senere slo det meg at "temp" betyr VIKAR. Herregud, jeg suger i engelsk! Så jeg får vel bare bite i det sure eplet og finne en jobb for egen maskin. Samt lese litt mer engelsk.

Det er forresten ingen nyhet at jeg ikke kan engelsk. Da Eminem kom ut med "cleaning out my closet," var jeg overbevist om at han sang om å vaske do. ("Closet" - klosett.. Red.anm). Ja, jeg er naturlig blond.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar