Sider

....

søndag 1. januar 2012

Tjue-TOLV!

Godt nyttår da folkens! Tenk, at nå har vi kommet til 2012, året da mayaene enten beregnet at jorden skulle gå under, eller slapp opp for plass i kalenderen sin. Take a pick, jeg velger den siste.

2012 står for meg som året da jeg plutselig skal bli voksen: jeg blir mamma for første gang, blir samboer og er ferdig utdannet lærer. Det kjennes litt som at alt forandret seg over natten, hvor ble det av tiden??

Siden jeg nå har sluttet å både røyke og drikke, sluttet å bli sint og fått 12 kilo mer å drasse med på skrotten, ønsker jeg å reservere meg fra mas om dumme nyttårsforsett. Jeg har ikke flere synder å ta av!! (Joda, jeg har det, men de syns jeg sannelig at jeg kan få lov å ha også!)

PS. Noen tilfeldige bilder fra året som gikk.. Det jeg hadde for hånden!-


Fart med bart!
Sommer i Bergen
Audun syns han kledde kjole bedre enn meg

Gutta koser seg i oppblåsbart boblebad

Praha.. Kjekkas!



2 kommentarer: