Sider

....

fredag 6. januar 2012

Heisann!

I dag var vi på ultralyd og fikk se ungen i magen min "live." Og herregud, jeg følte meg som DEN kjikkeren! Der ligger lille ungen og klør seg i ræva og aner fred og ingen fare, fullstendig uvitende om at vi sitter og glaner på den! Men var artig å se da, og godt å få høre at den lille var frisk og at alt fungerte som det skulle. Mine synske evner slo forresten til igjen. Allerede den dagen jeg testet positivt tenkte jeg at det var en jente, og jeg fikk rett! (Forøvrig med bare 50% feilmargin, men likevel...)

8 kommentarer:

  1. Gler meg til å sjå ho i levaned live:D

    SvarSlett
  2. Hælle måne,sånn som gamla gleder seg!! <3

    SvarSlett
  3. He He :-) Sooooo koslig då !!! :-)

    SvarSlett
  4. Artig blogg :)
    Gratulerer med den lille som vokser i magen :)
    Takk for helsing hos meg Therese :)
    Anna Lisa

    SvarSlett
  5. Tusen takk! Gleder meg også til å se henne "på utsiden!" Spennende:)

    SvarSlett
  6. Å HERREGUD! It's for reaaaal! Må innrømme ej va litt tvilande når ej va i Volda og du berre: "ej e i 5 måned", og hadde den søte bittelille julemagen :D grattis ass! Og ej VISSTE d va ei jente :D jippiiiii :D

    Risk

    SvarSlett
  7. Hahaha du trudde det berre var en dårlig unnskyldning for å ha spist for mange julekaker? ;) Julekaker har det likevel blitt nok av, kanskje eg får en pepperkake-baby? (Eller med min hudfarge må det vel bli en julemann-baby da ;P) Satser på å få storfint besøk av tante Risten fra Tromsø i mai da! :D

    SvarSlett