Sider

....

fredag 11. mars 2011

Valiumsvals

I have lost the touch!
Er så sykt lei av å skrive om trivialiteter. Jeg vil mye heller skrive om hvor ufattelig lykkelig jeg er over å ha møtt det fineste mannfolket mellom bakkar og berg (for Berg-en er jo litt sånn "mellom bakkar og berg ut ved havet" liksom)
No skal jeg legge meg, slik at jeg er frisk og opplagt til tannlegetime i morgen! Gruer meg, og er utrolig glad for at søte Marit tilbydde seg å bli med for å holde meg i hånden! (Og passe på at jeg ikke danser ut i veien i ren, skjær valiumslykke..?) 


Gleder meg forresten sykt til fest med klassen i morgen! Da blir det tapas og digg musikk, og jeg skal fjerne alle vonde minner om tannlegetimen når jeg drikker vin til jeg blir fin!


Gone are the days when girls used to cook like their mothers. Now they drink like their fathers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar