Sider

....

lørdag 12. mars 2011

Priceless

Var hos tannlegen i går, og det tok to valium og tre doser bedøvelse før doktor Tortur i det hele tatt fikk TENKE på å nærme seg munnen min! Men vips så var det overstått!

Men vet du hva?
JEG FIKK IKKE PREMIE!!!

Men så gikk jeg og Marit til polet for å handle vin for kvelden, og DER fikk jeg kjærlighet på pinne som premie for at jeg viste leg..! Og dagen var reddet! :D

Jeg og Marit mekka tapas og drakk vin hos meg. Vi laga en haug med miniburgere, og baconbakte poteter som vi tok og stakk på klassefest! Og en klassefest med musikklinjen er en opplevelse for seg selv, fun-fun-fun!

Nå er det workin'time til midnatt, så stikker jeg hjem og ser gårsdagens Nytt på nytt på nett-Tv.. So long, suckers!

2 kommentarer:

  1. Hi hi,tenk at dagen blei redda av en liten Lollipop! ;D

    SvarSlett