Sider

....

mandag 7. februar 2011

Dobbeltliv

Og vips så var man tilbake i studenttilværelsen! Har nesten ikke vært hjemme på evigheter, så haugen med skittentøy begynte å bli farlig høy. Operasjon Klesvask er iverksatt, men vaskemaskina er seriøst mentalt tilbakestående. For to timer siden sa den at det var 30 minutter til klærne mine skulle være rene og pene, men så - plutselig - hadde den foretatt en omberegning og påstod at klærne mine ikke er rene før om EN TIME!!! Med litt flaks kan jeg altså være ferdig med mitt personlige Kilimanjaro innen 2014, men da kan jeg jo ikke skitne til noe mer underveis da...

Jeg ble lei av å stirre olmt på vaskemaskinen, siden det tydeligvis ikke fikk fortgang i prosessen, så jeg gikk til butikken for å kjøpe mat. Siden lommeboken har blitt nullstilt hadde jeg råd til en pakke egg, og skal derfor spise KUN egg den neste uka. NAM. Og så gikk jeg hjem og tok "test deg selv"-tester på nett. Jeg har faktisk ikke noe liv, jeg har bare en retardert vaskemaskin og en tom lommebok. Fire tester bekreftet det jeg har visst hele tiden: jeg er manisk depressiv og mentalt ustabil.

"Resultat: 39 poeng. Psykisk syke personer får i gjennomsnitt rundt 30 poeng på denne testen."

ER DET SÅ RART DA???

Dessuten orker jeg ikke å snakke med NOEN i dag, andre enn meg selv.

"Dette er en telefonsvarer for Therese. Du har kommet til en hjerne som ikke er i bruk, vennligst legg igjen en beskjed etter pipetonen."

2 kommentarer: