Sider

....

onsdag 9. februar 2011

Deeiglige brød :P

Butikken hadde bare kjipe brød, så måtte ta til og bake sjøl! OG (tro det eller ei) DE BLE DØDSGODE! 

Har tusen ting jeg BURDE gjøre, men sitter på ræva og koser meg med Armageddon. Jeg digger den filmen! Gammel eller ei, en av mine all time favourites (selv om det er litt flaut å innrømme det)... 
Deilig musikk med blandt annet Aerosmith og ZZ top, dødskule skuespillere som Steve Buscemi, Michael Clarke Duncan, Liv Tyler - og høydepunktet: Peter Stormare som craaazy russisk astronom - BRILLIANT! 

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA ARMAGEDDON!!! LOL! neida ;P he aldri sett den filmen sjøl, og he null peiling på ka den går ut på. Men grattis frøken brødmaker! såg jo gode ut dissa :) du he vel øvd sida dissa bittesmå bollane du laga i Snåsa for ei lita stund sida ;) Men e d en grunn til at du he skreve "deeiglige brød"? Deigete brød kanskje? :) ;P

    Guess whooo?

    SvarSlett
  2. DØH, Snåsa-brøda mine kunne gitt sjølvaste Snåsamannen kriblinger i underskjørtet, AND YOU KNOW IT! ;D Hehe og tatt i betraktning at dei vart skapt ETTER at vi hadde knerta HEILE whiskyflaska til Daniel gjer jo prestasjonen desto meir impressive, vil i allefall noen våge å påstå ;) "Deiglige"=kombinasjon av at dei JA FAKTISK er deilige <3 og at dei (hold deg fast....) VAR LAGA AV DEEEEIG :P

    I KNOW WHO YOU ARE! (and i know where you live.. The boogieman is comin to get you! muaha!)

    SvarSlett