Sider

....

onsdag 20. januar 2010

AVATAR - og indisk på godt norsk

Ja? I LOVE IT!

Faktisk. Filmen er rett og slett fantastisk! Kva kan ein seie? :D Såg den på kino (eller "shino" som dem sierr i Bæærrgæn....:S) i jula sammen med Marcus, og vart rett og slett forelska, samt fikk en trang til å male meg blå! (hihi...)

Tenkte kaanskje å stikke på kino og sjå den i 3D med Silje i morga, om eg greier å holde meg våken så lenge (skal stå opp om 5 timer no....)

I kveld har eg og Silje mekka indisk mat fra scratch! Hadde egentlig en sånn indisk saus på glass som vi skulle bruke, men siden den gikk ut på dato i april 2009, tok vi ikkje sjansen på det!

Indisk saus-oppskrift? Ja det kan du få ;)

- En dæsj maizennamel
- En stor boks kokosmelk (aner ikkje kor mange desiliter, har gått ut med søpla)
- Kjempemasse tandoori masala-krydder (av merket "Rajah")
- Ikkje fullt så masse pepper, men en GOD del
- Litt "Hot madras curry powder" (også fra "Rajah") - Heit madrass?? Red.anm.... Its gettin hot in here.... osv. JESS! :P Men altså ikkje så masse heit madrass, berre cirka en teskje, to bring that hotness to your sweetness ;)

Oppi den "indiske" gryta (med ekte, norske grønnsaker fra Kiwi? Funker det!) var det (fritt etter hukommelse - beviset er oppspist):
- Grønne linser
- Gulrot
- Aspargesbønner
- Kikerter
- Belgerter
- Gul løk
- Pinjekjerner
Iallefall. Trur det var meir, men eg begynner å bli en gammel dame med skrantende hukommelse...

Skulle gjerne lagt ved et bilde av herlegdomen, men som sagt er maten spist og fortært...

...men kva seiast til ei ku i staden? :)





KOR VART KUA MI AV???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar