Sider

....

tirsdag 8. september 2015

Lenge siden sist, gamle ørn!

Hei! Som tittelen tilsier, begynner det å bli en stund siden sist jeg satte meg ned og lot fingrene danse over tastaturet for å skape vakker blogglektyre til fryd og underholdning for store og små.

Men jeg har faktisk en veldig god grunn! Eller i alle fall en grunn...

Nå i sommer byttet jeg telefonmerke fra iphone til sony, et valg jeg i det store og hele er veldig fornøyd med. Problemet er bare det at jeg stort sett har blogget fra telefonen de siste årene, noe som både er kjapt og enkelt, og praktisk med tanke på at bilder og sånt stort sett ligger på telefonen uansett. Dette har fungert utrolig greit med iphone, mens blogger.com sin app fungerer utrolig dårlig på sony-telefonen! Noe jeg egentlig syns er veldig ironisk, i og med at sony kjører google sitt android-operativsystem på sine telefoner, og blogger.com er en app levert av.... ja, du gjettet riktig. GOOGLE.

Det var en relativt lang historie om bloggtørke og dritt-applikasjon levert av google. Bare hyggelig.

Som en liten bonus for at du gadd å lese, kommer neste innlegg til å dreie seg om noe langt mer hyggelig; nemlig hva som har foregått hos denne lille familien i skogen den siste måneden Keep on scrolling.

1 kommentar: