Sider

....

mandag 9. november 2009

Skjønnhetsfaktor

www.kk.no

Speil, speil på veggen der, hvem er mest symmetrisk i landet her?

1: Et symmetrisk ansikt - Hm, ja så vidt eg veit er der ingen asymmetrier. Men kva veit vel eg..?

2: Fyldige lepper - Sånn vanlig? Nei? Ok, null poeng der.

3: En liten nese - Haha, nei eg har diger midtausten-nase.

4: Buede øynebryn - Takket være min gode venn, pinsetten, så ;)

5: En liten hake - Stryyyk

6: Vakker hud - Vintergusten? Æsj. Men der er i allefall ingen kviser.

7: Store, klare øyne - Blanke, vassne, you name it. Men store trur eg ikkje. Sånn passe.

8: God avstand mellom øynene - Akkurat passe, vil vel ikkje sjå ut som en gullfisk

9: Stor panne - Æsj, ja. Men det er jo STYGT. Pannelugg hugleik.

10: Hvite tenner - Haha nei. KAFFII!

Konklusjon; 5 av 5 ain't too bad. Det er vitenskapelig bevist at eg er 50% pen, og 50% stygg. Vitenskap, you gotta love it :P

Lite å gjere? OHYES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar