Sider

....

onsdag 25. november 2009

Miss Green 2009

Alle gode ting er ikkje tre.


Alle gode ting er grøne!

Pesto, spinat, grønne linser, rosenkål, avocado (inni i allefall), guacamole, ja kort sagt, ALT som er god, ER G-R-Ø-N-T!


Jaja. Det var dagens statement. Sa eg at eg var busy? Berre kødda.

Til dømes, sånn no, så er det noko muffens i gjere.

JA, du gjetta riktig! EG LAGA MUFFINS! Sånn posegreier, som man putta vatn oppi, og så steiker du eine halva av røra i muffinsformer, og så et du den andre halva. Noko anna ville vore kriminelt, og ganske barnslig.

Muffins'ane er forresten IKKJE grøne. Folk har ein merkelig aversjon mot grøn mat, og sidan dei ikkje er til meg så fekk konditorfargen stå i fred.

Mitt beste juletips?
Grøn konditorfarge i julegrauten! :D Ser ut som gørr og smaker godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar