Sider

....

onsdag 4. november 2009

Hvem er denne karen med sekk og lue på?

klokka er halv fire på natta, og eg har eksamen i morra! shiiiiit kva gjer man oppe no? eg er ramma av eit crazy adhd-anfall, med resultat null søvn og sikkert drepen eksamensdag. kva skal ein med søvn når ein har kaffi?
men joda. spørsmålet er; kor i helskvette var energien når eg trengte han? som feks da eg SOVNA i staden for å lese til eksamen?

sove kan ein gjere når ein er død.

eg er hekta på juleverkstad, julenisser og julegløgg. kan ikkje hjelpe for det, jul er sundt, året rundt! eller i allefall heilt til ein får ein knyttneve i fleisen av å synge julesanger i november. pretty sure det var jæææævlig close idag!

skjer med frøken anti-jul da? æsj, kjipe folk får ikkje julegaver, så det så.

Frøken Anti-Jul er forresten ein Skomakargata-allusjon. Eg elskar Skomakargata og Skomaker-Andersen og en tvilsom tøffel under disken. Og så lærte eg ordet allusjon i går, og da må man bruke det.

koskos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar