Sider

....

onsdag 25. september 2013

Jeg har syndet

I dag hadde jeg et lite ærend ute ved Lagunen, men på veien ut dit sovnet Hennika i bilen så da fikk jeg visst pent bli sittende. Så hva skulle jeg da finne på?? 
I det siste har jeg hatt så absurd lyst på mcdonalds-junk, så jeg fant ut at jeg fikk gjøre meg svak og kjøre innom drive-in'en. I det jeg kom frem til bestillingsautomaten innså jeg at jeg ikke har SNØRING på hva disse greiene deres heter! Vi har ikke mac'en i Volda, for å si det sånn, og jeg har i tillegg vært veggis størsteparten av mitt voksne liv. Da fikk jeg øye på et reklameskilt på veggen; "Big Teasty Bacon-ettellerannet," så da fikkdet bli en sånn. Jeg kjørte frem til luken, betalte og mottok en fettete gråpapirpose. Jeg puttet en seig chips i munnen, før jeg pakket opp burgeresken. Oppi der lå en ENORM hamburger, med omtrent to kilo salat og en halv liter dressing. Det bløte, slappe brødet hadde ikke nubbesjans mot vekten av kjøtt, burger, dressing og diverse, og halve burgeren raste umiddelbart tilbake i esken. Jeg tok et jafs av den noe reduserte burgeren, og lot munnen fylles av tørt kjøtt og en dressing som smakte av gammelt stekefett og sure sokker. 

Det blir garantert en GOD stund til neste gang jeg bøir fysen på mac'en!

3 kommentarer:

  1. Amen sister. Har holdt meg laaaangt unna mækkærn her i USA, men til min store fortvilelse så er det ikke akkurat så mye bedre på amerikanske restauranter. Alt bader i olje og frityr, så da holder jeg meg til thai restauranter og sushi istedet ;)

    SvarSlett
  2. Ser den, Risten! Var rimelig uggen i magen resten av dagen, er nok en grunn til at de kaller det JUNK...... Det ER jo søppel! Fysj og æsj :P

    SvarSlett