Sider

....

tirsdag 20. august 2013

Effektiv soving

I ånd av økende alder har jeg funnet ut at jeg like så godt kan bruke sovetiden til noe fornuftig.
Oppstrammende bodylotion er muligens det nærmeste jeg kommer til noe som kan minne om målrettet trening, og å smøre seg inn med denne før leggetid kan også sees som å trene mens man sover.

Og når man først er i gang, hvorfor ikke også jobbe med brunfargen??

Og for å være på den sikre siden kjører jeg også på med dobbel doseanti-rynkekrem.

DET kaller jeg "skjønnhetssøvn"! Så nå forventer jeg å våkne opp som en 18 år gammel supermodell.

2 kommentarer:

  1. Hahaha,tenk om det også kan hjelpe på gamle moderen 😂😂😂😂

    SvarSlett
  2. Hehe :) Litt usikker på om det hadde noen særlig effekt, følte meg i alle fall hundre år gammel da eg våknet i dag tidlig. (Men kan også muligens skyldes at Hennika våknet MANGE ganger i natt. Skjønnhetssøvn fungerer dårlig om man ikkje får sove)

    SvarSlett